پرینتر لیبل‌زن صنعتی بارکد تی اس سی مدل TTP-344M Pro

توضیحات


پرینترها در انواع مختلف با فناوری‌های قابل‌توجهی عرضه می‌شوند؛ که این فناوری‌ها مشخص‌کننده‌ی حوزه فعالیت آن‌ها است. پرینتری که امروز قصد معرفی داریم از لیبل زن‌های بارکد شرکت TSC است. مدل TTP-344M Pro برای مصارف صنعتی با حجم کاری زیاد توصیه می‌شود. این مدل از رزولوشن چاپ 300 dpi بهره می‌برد و سرعت چاپ آن به 152 میلی‌متر در ثانیه می‌رسد. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

پرینتر لیبل زن TSC ازنظر طراحی بسیار بزرگ است و دلیل آن را می‌توان در حوزه‌ی فعالیت آن مشاهده کرد. این پرینتر ابعادی برابر با 505 × 305 × 270 میلی‌متر دارد و فضای زیادی را اشغال می‌کند. وزن این دستگاه در حدود 15 کیلوگرم است و به‌راحتی قابل‌حمل نیست. در ساخت مدل TTP-344M Pro از بدنه‌ای آلومینیومی استفاده‌شده تا استحکام بالایی داشته باشد. استفاده از رنگ‌های نقره‌ای و مشکی، باعث شده تا این مدل ظاهری مدرن به خود بگیرد و محل کارتان را بیش‌ازپیش حرفه‌ای جلوه دهد. پرینتر لیبل زن TSC به صفحه‌نمایش LCD مجهز شده است که از نور پس‌زمینه بهره می‌برد. رزولوشن این صفحه‌نمایش 64 × 128 پیکسل است. در زیر این صفحه‌نمایش کلیدهای عملیاتی تعبیه‌شده‌اند؛ این کلیدها شامل پاور، Menu، Pause، Feed، UP، Down و Select می‌شود. در بالای صفحه‌نمایش نیز اعلان خطا، آنلاین و پاور قرارگرفته‌اند.

 
 

 

قابلیت‌ها

پرینتر لیبل زن TSC مدل TTP-344M Pro در حقیقت روی پلتفرم TTP-246M ساخته‌شده است اما تغییرات فراوانی را به خود دیده است.  این پرینتر لیبل زن سرعت چاپی برابر با 152 میلی‌متر در ثانیه دارد و از رزولوشن 300 dpi بهره می‌برد. عرض چاپ این بارکد زن 104 میلی‌متر است و طول چاپ آن به 1016 میلی‌متر می‌رسد. ظرفیت رول لیبل در مدل TTP-344M Pro در حدود 208.3 میلی‌متر است. می‌توانید از ریبون هایی به طول 600 متر در این بارکدزن استفاده کنید؛ عرض ریبون نیز می‌تواند در محدوده‌ی 114.3 × 25.4 میلی‌متر باشد. شرکت TSC این مدل را به سنسورهای اتمام ریبون، باز بودن هد و Reflective  مجهز کرده است. مواد مصرفی مدل TTP-344M Pro شامل Continuous، Die-Cut، Fan-Fold، Tag، Notched، Black Mark، Perforated و Care Label می‌شود. این پرینتر بارکد از 8 فونت پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های این مدل شامل USB 2.0 Client، RS-232C و پارالل است.

 

 

نتیجه‌گیری

با نگاهی به طول ریبون 600 متری و سرعت چاپ 152 میلی متر در ثانیه می‌توان نتیجه گرفت که پرینتر لیبل‌زن بارکد تی اس سی مدل TTP-344M Pro  برای مصارف صنعتی با حجم کاری زیاد مناسب و ایدئال است. این مدل دارای صفحه‌نمایش و کلیدهای عملیاتی نیز هست که موجب تسریع امورات چاپی می‌شود. بدنه این مدل فلزی است و به همین دلیل می‌تواند در برابر صدمات احتمالی  مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

 

ویژگی ها

عمومی

مخصوص
چاپ لیبل و بروشور با تیراژ زیاد

نظرات مشتریان

ثبت نظر