دستگاه شماره زن بیلیتز 7 رقمی (blitz)

4,160,000 تومان
{{ message }}

توضیحات

دستگاه شماره زن بیلیتز 7 رقمی (blitz)

دستگاه شماره زن بلیتز چیست؟
این محصول یک دستگاه چاپ دستی اعداد می‌باشد که با جوهر مخصوص (نمد بلیتز) اعداد مورد نیاز را روی برچسب چاپ می‌کند و بعد از انجام چاپ لیبل را از روی کاغذ آن جدا کرده و از قسمت خروجی دستگاه توسط غلطک مخصوص در نقطه مورد نیاز کاربر نصب می‌کند.

از دستگاه شماره زن بلیتز چه استفاده ای می‌شود؟

از این دستگاه اغلب در کارخانجات تولید پوشاک و در قسمت برش پارچه استفاده می‌شود. 
 

چرا از دستگاه شماره زن بلیتز استفاده می‌کنند؟

در زمان برش درکارخانجات بزرگ پوشاک معمولا دو یا چند عدد طاقه پارچه روی هم و روی میز برش پهن کرده و یکجا عملیات برش روی آنها انجام می‌شود به دلیل اینکه این پارچه ها احتمالا در شرایط کاملا یکسان تولید و رنگ رزی و تکمیل نمی‌شوند لذا معمولا تکه های بریده شده از یک طاقه باید به یکدیگر دوخته شوند تا در هنگام شست یا اتوکشی در مقابل شرایط واکنش یکسانی داشته باشند و محصول تولید شده دچار تغییرات مختلف در قسمت های مختلف نشود به همین دلیل از دستگاه شماره زن بلیتز جهت کدگذاری تکه های پارچه استفاده می‌شود تا تشخیص تکه های یک طاقه از طاقه های دیگر امکان پذیر باشد .


عملکرد دستگاه شماره زن بلیتز به چه صورت است؟
دستگاه شماره زن بلیتز در دو نوع 7 و 8 رقمی توسط شرکت بیست بافت عرضه می‌شود .



دستگاه شماره زن بیلیتز 8 رقمی (blitz) مشاهده

 

این دستگاه امکان تغییر شماره به صورت مرتب و یا تکرار یک عدد برای دو مرتبه و یا تکرار یک عدد به صورت دائمی را فراهم میاورد.

  •  در تنظیم نوع اول شما می‌توانید با تنظیم دستگاه و فشار دادن دسته ماشین اعداد را به ترتیب شماره تغییر دهید مثلا اگر با عدد 1000 شروع کرده باشید با فشردن دسته دستگاه شماره زن عدد دوم 1001 خواهد بود و عدد بعدی 1002 روی برچسب مخصوص درج می‌شود.
  • در تنظیم نوع دوم شما می‌توانید یک عدد را انتخاب کرده و با فشردن دسته دستگاه عدد مورد نظر روی برچسب مخصوص چاپ می‌شود تفاوت این مرحله با مرحله قبل در این نکته است که با فشردن دسته دستگاه برای بار دوم مجدد همان عدد روی برچسب بعدی نیز چاپ می‌شود در واقع یک عدد دو مرتبه چاپ شده سپس دستگاه به سراغ عدد بالاتر می‌رود.
  • در تنظیم نوع سوم شما یک عدد را انتخاب کرده و دستگاه به صورت ثابت عدد انتخاب شده شما را روی برچسب چاپ می‌کند و با فشردن دسته دستگاه عدد تغییر نمی‌کند از این تنظیم معمولا برای درج قیمت روی محصول استفاده می‌شود.

         

 

دستگاه شماره زن بلیتز ساخت کشور ایتالیا بوده و در دو نوع 7 رقمی و 8 رقمی در بازار موجود می‌باشد لازم به ذکر است جهت استفاده از این محصول باید برچسب مخصوص این دستگاه را نیز تهیه بفرمایید که به صورت رول با تعداد 1500 عدد برچسب در جعبه های 48 عددی شامل حدود 63000 عدد برچسب در شماره های مختلف که نشانه قدرت چسبندگی برچسب میباشد ارائه می‌شود شما می‌توانید برچسب مورد نیاز دستگاه را نیز از سایت 20 بافت تهیه بفرمایید لازم به ذکر است که معمولا برای نصب برچسب روی پارچه های نازک از شماره برچسب 4 و پارچه های متوسط از شماره 6 و برای پارچه های ضخیم مانند پارچه جین از شماره 8 و 8+ استفاده می‌شود.
 



انواع برچسب بلیتز (blitz) خرید

ویژگی ها

نظرات مشتریان

ثبت نظر