تهران، میدان امام خمینی، خ فردوسی، هتل بین المللی بزرگ فردوسی
1401-11-07
12 تا 20
200
توجه ویژه به موضوع مد و پوشاک، امری است که اهمیت آن امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. مفهوم پوشاک در دنیای امروز از یک کالا فراتر رفته و به عنوان بخش مهمی از فرهنگ هر قومی تلقی میشود و چه بسا امروزه از پوشاک به عنوان یک عنصر سیاسی نیز بهره گرفته می شود. از این رو توجه ویژه به مقوله پوشاک و آموزش های علمی-کاربردی برای فعالین این صنعت بسیار ضروری و حیاتی است.
ما در این دوره علمی-کاربردی آموزشی فشرده قصد داریم جدیدترین و بروزترین موضوعات علمی مورد نیاز اهالی پوشاک را ارائه نمائیم. در همین راستا از برترین اساتید دانشگاه در داخل و همچنین مدیران برتر برند پوشاک در داخل کشور درکنار مدیران چند برند اروپایی که در زمینه تولید کالای حجاب فعال هستند دعوت کردهایم تا با انتقال دانش و تجربه خود، زمینه پیشرفت افراد حاضر در دوره در زمینه کاریشان را فراهم نمائیم.
آموزش علمی و کاربردی با محوریت موضوعاتی مانند: مدیریت کسب و کارهای مد، بازارایابی مد و پوشاک، برندینگ در زمینه مد، روش های نوین فروش پوشاک، فرصت ها و راهکارهای توسعه مد اسلامی ایرانی، توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه پوشاک، راهکارهای صادرات پوشاک ایرانی اسلامی برگزار خواهند شد.